Translate

No-No-NO!

Shaklee Kolagen Powder Umpama Susuk Moden


Assalamaulaikum


Tajuk bikin kontroversi gittew. KORANG NAK TAK KULIT PUTIH GLOWING & LICIN. Tapi seram tengok jarum? atau takut produk mengandungi bahan-bahan kimia merbahaya?

Ok. Lepaih ni jangan takut lagi.



Tadaa!

.
.
.

Inilah dia susuk moden yang kita nak sok-sek pagi ni.


Inilah yang saya amalkan! Minum 1 sachet Collagen Shaklee Powder bersama Performance Drink untuk kesan TERBAIK!



Marilah amalkan Collagen Powder Shaklee. Ia produk kecantikan kesihatan yang selamat dan berkesan, 100%natural, tanpa bahan terlarang, tanpa bahan pengawet dan pewarna. Ia kolagen dari sisik ikan gred tertinggi untuk kesan yang anda pasti PUAS HATI.


Kolagen ini dari sumber marine yang berkualiti tinggi. Ia diekstrak dari sisik ikan merah laut dalam sedalam 5000 meter uols! Boleh ke diver pergi sedalam tuh? Hanya robotik sahaja yang boleh pergi kepada kedalaman itu (susah payah Shaklee nak tangkap ikan-ikan merah ni). Walaupun kedalaman yang sangat dalam ikan merah ini masih mampu berenang2 senang hati dengan kulit / sisik yang licin, tegang dan tahan lasak. 


Pernah terfikir tak? kalau jauh ke dasar laut begini pastinya bebas daripada kesan-kesan plumbum dan lain-lain pencemaran kan?


Lagi satu nak cerita, selain buat minum, kolagen shaklee ini boleh juga dijadikan mask di muka. Saya pernah cuba. Ambil 1 per 3 daripada sachet untuk dicampur dengan yougurt sejuk2. Tepek di muka 20 minit. Kemudian bilas.



Lepas pakai, wallaaweh, kulit tegang! Superb!


Tips Pemilihan Kollagen:  Kolagen TERbaik dan PALING cepat serap dan cerna oleh tubuh molekulnya perlu bersaiz 1000 dalton KEBAWAH! Makin kecil saiznya makin terbaik. Cepat check kolagen masing2. Kalau 5000 / 8000 dalton malah ada juga kolagen 400,000 dalton! Aduh. Fikir-fikirkanlah kadar penyerapannya ke dalam tubuh yer.


Siapa kata kolagen hanya untuk kulit? Kolagen ada di kornea, kanta mata, salur darah, keratin (rambut dan kuku) tulang, tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sumsum, tisu dan organ seperti buah pinggang, jantung serta sitem limfatik. Haaaa, tu dia banyak tempat-tempat yang berkolagen.



Tujuannya kolagen ni menyokong sebahagian besar sel2 yg memberi STRUKTUR, KEKUATAN dan KEKENYALAN kulit dan tisu badan. Makin usia kita bertambah, makin hilang kolagen dalam tubuh kita. Sedikit demi sedikit. 


Kalau dah hilang kolagen?

Gittew lah jadinya


Artikel mengenai Shaklee Collagen Powder ada dalam majalah wanita;


Kini, tak perlu guna laser untuk hilangkan pigmentasi, guna kolagen pun boleh.


Sibuk? Stress? Takda masa nak pergi facial? Makan & sapu kolagen shaklee aje :)


Kesan Terbaik
  • 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur
  • 1 sachet pada waktu pagi selepas breakfast
  • Minum bersama performance drink
  • Kesan ketara dapat dilihat selepas 8 minggu amalkan secara konsisten

<<<HARGA>>>
RM298  - 1box 15 sachet. 


Pn Azyyati Liah (Azie)
Harga dijamin puas hati
azyyatiliah@gmail.com
012-6356345
Pengedar Sah Shaklee Shah Alam Puncak Alam UITM Puncak Alam Subang Saujana Utama Senawang Seremban



No comments:

Post a Comment